Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
28.04.2009 14:39 - Едни такива.. 30 хиляди лева
Автор: beasta Категория: Забавление   
Прочетен: 4383 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 20.06.2009 01:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

image

 


Трябват ми 30 хиляди лева. Може и повече, но не по-малко. Не са ми толкова спешни, но ми трябват скоро. За какво са ми ли? Ще инвестирам. Как така в какво?!? Ще инвестирам в себе си! Ще замина за чужбина и ще уча! Ще стане човек от мен! Без да обиждаме родното образование, което така или иначе за нищо не става, ама друго си е някъде в Европа да речем. Висшето образование тук е по-скоро нелогично и неадекватно. Докато завършили в чужбина са с няколко години напред. Поне психически.

Да, предполагам, че ще се върна обратно после. Възможно е и парите да ви върна, ама гаранция не давам. За моето желание обаче, по груби сметки ще ми трябват трийсетина хиляди лева. К’во толкова в крайна сметка?!  Не искам да се занимавам с банки, кредити, заеми, лихви, финансови кризи и производните им икономически понятия. Трябват ми просто едни такива пари и ако някой от вас ги има в повече -  нека ми пише. Със сигурност ми е писнало от несериозни отговори, питащи ме как ще е по-удобно за мен да се осъществи трансферът. Кеш, чек - няма значение. Офертата ми е сериозна. Има само една подробност - трябват ми в лева или евро. Долари не приемам, заради финансовата нестабилност в Щатите. Разбирате ме, залагам на сигурното.

Офертата, която предлагам е сериозна и е с ограничено време. Кога друг път ще получите подобно предложение, да ви искат пари и да знаете точно за какво ги давате?  Парите ще бъдат употребени по предназначение. Обещавам. Няма да играя на ротативки и няма да си купувам ненужно скъпи вещи. В края на краищата какво са 30 хиляди лева? Реално погледнато в днешно време с тях не можеш да си купиш кой знае какво. Сега да не казвам нищо, но не може да става и въпрос за хубав имот, нова спортна кола или пък нещо друго, което ще ви прави щастливи за цял живот. Ако се замислите има логика.
Давате пари на непознат. Правите го щастлив. Съответно вие сте щастливи, че сте помогнали на някого. Взаимно удовлетворение.

 

image

      

 

Ако има сериозно заинтересувани „дарители”, бих могъл да им изпратя подробен план и схема, по която собственоръчно ще усвоя парите. Всичко ще бъде документирано и напълно легално. Че и касова бележка ще дам. Няма нужда от излишни притеснения. Разбирам, че все пак са вашите пари, ама айде сега. Чак пък толкова. Без излишен стрес, моля ви. Давали сте пари за какви ли не глупости, било то на ръка или под формата на смс-и, че и тези ще ги прежалите бързо. Ако в момента точно не разполагате с парите – не се притеснявайте. Мога набързо да ви нахвърлям няколко идеи, чрез които да набавите част от тях. Най-хубавото на цялата сделка е това, че ще спечеля доверието ви. С други думи за в бъдеще можете да ми вярвате и да ми подарите апартамента си, колата си и други ценни материални вещи от живота ви. Офертата важи най-вече за тези, които чувстват, че животът им не е пълноценен. Логиката е, че като вие не сте живели както трябва или по-скоро така, както ви се е искало, поне аз да си поживея нормално. Тези, които носят щастие в животът на другите, няма как да го опазят от себе си.  


Дали ще ги върна?

- Естествено!
Кога?
-  А това ли е най-важното?!? 
Защо в чужбина?

-    А защо пък не?! Толкова е просто. Не, не че сега не съм щастлив. Бих могъл да бъда щастлив и с 3 лева, обаче друго би било с 30 хиляди. Даже звучи по-добре. Някой искат лъскави къщи, други червени фераритa, трети околосветски пътешествия, а аз искам единствено и само едни 30 хиляди лева... какво толкова в крайна сметка... 

 

 



Тагове:   чужбина,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. julllinkata - Нищо работа, бе слънце:)
28.04.2009 15:02
Обещавам като стана добре лансирана муза, веднага ще ти ги заделя:Р За висшето за съжаление си трагично прав....ама дори не ми се коментира:)))))
:*
цитирай
2. snejkata - потребности и мечти.........
28.04.2009 18:02
Кво да ти кажа-таман днес се разправяме с мъжа ми на тема пари и бизнес-мъча го тук нещо ама тая скапана държава нещо не ще моя производ,та трима сме -аз,той и едно пред висше и се чудим как да покажем на Европа и извън нея каква прекрасна коледна украса изработваме-трябват ми 50 от твоите.Хора да заинтересувах някого.........?
цитирай
3. dessykg - :)
28.04.2009 18:53
Най-сетне...
Кво ти бях казала, щи ги дам, ама имам само 50 на цяло, ако имаш да ми върнеш 20 нема пробс ;)
цитирай
4. beasta - :))
28.04.2009 19:10
Щом е така работата, вече търся 20. С 10 по-малко, оферта си е :DD
цитирай
5. анонимен - XAXax
28.04.2009 20:17
xaxaxa
цитирай
6. анонимен - xaxaX
28.04.2009 20:40
AxaXAXA xa xA xA xa xa XA xA ycnex
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: beasta
Категория: Забавление
Прочетен: 210576
Постинги: 19
Коментари: 228
Гласове: 863
Архив