Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
13.07.2009 14:03 - Съновникът
Автор: beasta Категория: Забавление   
Прочетен: 2994 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 13.07.2009 14:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Всички хора сънуват. Има такива, които не сънуват с месеци, а има и такива, които сънуват всяка нощ.

Напоследък не знам какво се случва, но сънувам все по-странни и по-странни сънища. От това, че съм на кръчма с Айнщайн, до това, че разцепвам ядрото на атома у дома в кухнята. Като цяло всички сънища са странни, не само моите, но в последните няколко нощи взех да им обръщам по-специално внимание. 

Не съм суеверен. Ако видя черна котка на пътя, лошият късмет е за нея, особено ако съм с колата. Не вярвам на хороскопи, врачки и предсказатели, но незнайно защо реших да се обърна към съновник след това, което сънувах снощи.

image


Първо да ви разкажа съня си. Значи, изведнъж се озовах на огромна зелена поляна, покрита с маргаритки. След краткотрайно чакане покрай мен премина огромен кораб, движещ се по тревата. Качих се, пътувах с него и стигнах до безлюдна пустиня, където слязох насред нищото. Освен пясъка нямаше нищо друго пред мен освен празно шише от минерална вода.

На сутринта грабнах един съновник и го разлистих. Започнах да търся думите една по една, за да разтълкувам съня си.

Първо намерих какво е обяснението на това, че съм сънувал поляна. Пишеше: „Сънуваш ли поляна с цветя, значи нещо хубаво ще дойде в живота ти”. Зарадвах се! Откога чакам нещо хубаво най-накрая да дойде и в моя живот, супер! 

Продължих да разлиствам съновника, този път прочетох тълкуването на кораба: „Качваш се/возиш се на кораб – ще бъдеш приятно изненадан”. Идеално, казах си. Дотук все хубави неща.

Срещу "пустиня" в съновника пишеше: „Ще се отдадеш на заслужена и приятна почивка.” Ухилих се до уши, от край време си мечтая за малко отпуска и още утре ще кажа на шефа, че излизам в отпуск!

Накрая проверих и какво ми вещае сънуваното шише от минерална вода, за да придобия пълна представа за това, което ме очаква: ”Шише – празно – ще се откажете от ново начинание”. Е, това малко ме разочарова, тъй като тези дни започнах да спортувам за здраве, ама айде от мен да мине. Щом трябва, ще се откажа.

Запътих се към работата и като никога бях някак щастлив, може би защото знаех какво ще ми се случи днес. В края на скучния работен ден отидох при шефа и гордо му заявих, че от утре съм 2 седмици отпуск (сънуваната пустиня значеше заслужена и приятна почивка), а той като ми се развика, взе че ме уволни.

Тая работа със съновника нещо почна да ме съмнява. Почивката ми не стига, че се оказа, че явно не е заслужена, ами се очертава и да не е приятна, тъй като ще трябва да я прекарам в търсене на работа.

Майната му, на мен ми предстоеше нещо хубаво да дойде в живота ми и да остана приятно изненадан, няма да се ядосвам за едната работа сега. Може пък отказването от ново начинание да е именно вече бившата ми работа, макар че не съм я сменял последните 5 години.

На връщане още бях афектиран и препсувах пясъчника на децата отвънка задето ми напомни за пустинята. Реших, че поне ще си отдъхна вкъщи и ще чакам да дойдат тези хубавите и приятните неща.

Това, което беше дошло обаче, не беше хубаво, а беше сметката за тока и на всичкото отгоре пак беше завишена. Наистина останах изненадан, но не приятно, защото бяха спрели тока вкъщи и нямаше как да го платя онлайн, а и гишетата бяха затворени. Това означаваше, че и планът да гледам финала на първенството със студена бира пропадна. Корабът и поляната също ме предадоха.

Допивайки бирата на тъмно осъзнах, че поне последното предсказание е на път да се сбъдне. Празното шише означаваше, че ще се откажа от ново начинание и точно това щеше да се случи.

Отворих си друга бира и си обещах, че повече няма да чета тъпи съновници.



Тагове:   съновник,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Не вярваи на съновници, а само на ...
13.07.2009 14:16
Не вярваи на съновници,а само на СЕБЕ СИ т.е.на ОРИСТА!!!!!!
цитирай
2. totenlicht - ааа. . не си отворил правилния съ...
14.07.2009 10:49
ааа.. не си отворил правилния съновник, за това така не са ти се получили нещата :))
цитирай
3. apollon - забавна котка
11.11.2009 03:14
забавна котка
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: beasta
Категория: Забавление
Прочетен: 210630
Постинги: 19
Коментари: 228
Гласове: 863
Архив